Η νέα Porsche 911 GT3 με καθαρόαιμο αγωνιστικό DNA

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image
Η νέα GT3 έχει στη διάθεση της ένα υψηλόστροφο κινητήρα 4.0 λίτρων, με απόδοση 510 ίππων (10 περισσότεροι από τον προκάτοχο του) ο οποίος δίνει ένα πανέμορφο ήχο, ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί από 460 σε 470 Nm.

Από το ρεκόρ στην πίστα του τρομακτικού Nürburgring Nordschleife μέχρι την καθημερινή χρήση. Αυτό είναι ανέκαθεν ο χαρακτήρας κάθε μιας από τις προηγούμενες εκδόσεις της 911 GT3. H έβδομη έκδοση της 911 GT3, που έκανε την παγκόσμια της πρεμιέρα διαδικτυακά, ανανεώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτό τον χαρακτήρα!

Η νέα GT3 έχει στη διάθεση της ένα υψηλόστροφο κινητήρα 4.0 λίτρων, με απόδοση 510 ίππων (10 περισσότεροι από τον προκάτοχο του) ο οποίος δίνει ένα πανέμορφο ήχο, ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί από 460 σε 470 Nm.

Εκτός από ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο GT, υπάρχει επίσης ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων PDK. Όπως και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το κιβώτιο αυτό επιτρέπει αλλαγές σχέσεων εντός χιλιοστών του δευτερολέπτου, χωρίς διακοπή της παροχής ισχύος. Επομένως παρέχει τη βάση για εντυπωσιακή επιτάχυνση, με το νέο 911 GT3 να εκτοξεύεται από στάση έως 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 200 km/h σε 10,8 δευτερόλεπτα. Η Porsche προσφέρει επίσης την έβδομη γενιά του 911 GT3 αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς. Με διάμετρο 408 mm αντί για 380, οι ελαφροί δίσκοι φρένων είναι σημαντικά μεγαλύτεροι από εκείνους της προηγούμενης γενιάς, ενώ ζυγίζουν 17% λιγότερο. Ελαφρύτερες είναι και οι ζάντες που τώρα φιλοξενούν ένα σπορ ελαστικό υψηλής απόδοσης, με χαρακτηριστικά ελαστικού πίστας αλλά νόμιμα για τον δρόμο, για πρώτη φορά. Περεταίρω μείωση του βάρους προέρχεται και από τη χρήση αλουμινίου και χάλυβα στην κατασκευή αλλά και carbon όπως τόσο στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, όσο και στην πίσω πτέρυγα, ενώ η οροφή είναι επίσης διαθέσιμη σε CFRP κατόπιν αιτήματος.
Ο πίσω διαχύτης παράγει πλέον τετραπλάσια δύναμη από τον προκάτοχό του ενώ η νέα 911 GT3 παράγει περίπου 50 τοις εκατό περισσότερη κατώθηση, ακόμη και στις βασικές εργοστασιακές αεροδυναμικές ρυθμίσεις του. Στη θέση απόδοσης, η δύναμη μπορεί να αυξηθεί έως και 150 τοις εκατό στα 200 km/h. Ωστόσο, αυτό προορίζεται αποκλειστικά για οδήγηση σε πίστα. Μαζί και το πακέτο Clubsport, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο για το νέο 911 GT3 χωρίς επιπλέον κόστος. Εκτός από ένα πιστοποιημένο κλωβό ασφαλείας πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, περιλαμβάνει επίσης μια εγκατάσταση αγωνιστικής ζώνης ασφαλείας έξι σημείων στην πλευρά του οδηγού, έναν φορητό πυροσβεστήρα και έναν διακόπτη αποσύνδεσης μπαταρίας, όλα με γνώμονα την σωστή χρήση του νέου 911 GT3 πάνω σε πίστα.  Ήδη το μοντέλο έδωσε το παρών του στην 20.8km του Nürburgring Nordschleife ολοκληρώνοντας το γύρο σε 6:59.927, 17 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον προκάτοχο του.

H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.

 

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play