Με τη ραγδαία εξάπλωση του Covid-19 σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν είναι λίγοι και οι εκπρόσωποι της εγχώριας showbiz που γνωστοποιούν καθημερινά ότι είναι κι εκείνοι θετικοί στον κορωνοϊό.
Ανάμεσά τους και ο Μίλτος Πασχαλίδης, ο οποίος αποκάλυψε με ένα στιγμιότυπο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ότι νοσεί κι εκείος.
Ο δημοφιλής τραγουδιστής ανάρτησε μία φωτογραφία με τους δύο κόρες του και ανέφερε πως δεν μπορεί προς το παρόν να τις αγκαλιάσει, καθώς διαγνώστηκε θετικός. Όπως εξήγησε μάλιστα, είναι ασυμπτωματικός.
Στη λεζάντα της δημοσίευσής του έγραψε: «Η Ευγενία στην Αθήνα και η Χριστίνα στο διπλανό δωμάτιο στη Λευκωσία. Αγκαλιά δεν μπορώ να τις πάρω για την προσεχή εβδομάδα γιατί είμαι θετικός χωρίς συμπτώματα. Να προσέχετε και να αγκαλιάζετε τους αγαπημένους σας όσο μπορείτε. Καλή χρονιά, υγεία, υγεία, υγεία. Και καλή αντάμωση».
Δείτε την ανάρτησή του:
Protothema.gr








