Θετική στον κορωνοϊό είναι η παρουσιάστρια του Αlpha και της εκπομπής «Με αγάπη Χριστιάνα». Όπως η ίδια αποκάλυψε σε story της στο Instagram έκανε τεστ και βγήκε θετική και ως εκ τούτου θα απουσιάζει απο την εκπομπή της, αφού είναι σε καραντίνα όπως προνοούν τα πρωτόκολλα.
Αναφέρει επίσης πως ο στενός της κύκλος έκανε τεστ και άτομα που ήρθαν σε επαφή με την ίδια είναι αρνητικά.
Όσον αφορά τα γυρίσματα για το Πρωτοχρονιάτικο σόου, η παρουσιάστρια αναφέρει πως αυτά θα γίνουν σε μεταγενέστερο στάδιο.









