H Καίτη Γαρμπή για ακόμη μια φορά πήρε θέση για την κακοποίηση γυναικών μέσω των social media.
Η ερμηνεύτρια σχολίασε τον βιασμό 24χρονης στη Θεσσαλονίκη με ανάρτησή της στο Twitter.
«Την νάρκωσαν, την βίασαν, την ταπείνωσαν στερώντας της τον έλεγχο του σώματος της, έρμαιο στις ορεξεις τους. Η υπόθεση της Θεσσαλονίκης με εξοργίζει & με ντροπιάζει. Νιώθω εξίσου ντροπή που «απορούν» άλλες γυναίκες για το πώς βρέθηκε στη σουίτα. Τελικά ο μισογυνισμός δεν έχει φύλο», έγραψε σχετικά με τον αποτρόπαιο βιασμό.
Δείτε την ανάρτηση:









