Ο Λάκης Λαζόπουλος βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στο Instagram.
«Με ήπια συμπτώματα»
«Γειά σας. Αφού ενημέρωσα όσους συνάντησα τις 2 τελευταίες ημέρες ενημερώνω κι εσάς ότι βρέθηκα θετικός στον κορωνοϊό! Ευτυχώς με ήπια συμπτώματα. Περαστικά σε όλες και σε όλους!!! Μέχρι τις 3 Ιανουαρίου μπορεί να έχουμε προλάβει να κολλήσουμε όλοι!!», έγραψε ο 65χρονος ηθοποιός.









