Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα στιγμιότυπο από το πάρτι των συντελεστών για το φινάλε της τηλεοπτικής σειράς.
Η ηθοποιός έγραψε χαρακτηριστικά: «Ελάτε να καλωσορίσουμε το όμορφο κορίτσι Αγγελική Λάμπρη, το κοκκινομάλλικο στο Instagram. Εδώ είμαστε στο πάρτι για τη λήξη των γυρισμάτων του Παρα5 της πρώτης ή της δεύτερης χρονιάς; -δεν θυμάμαι- Λίγο ντίρλα φαινόμαστε εδώ, ε; Ίσως να ήπιαμε λιγάκι παραπάνω… ξέρω ‘γω… πάντως είχαμε περάσει πολύ ωραία και στο πάρτι και στα γυρίσματα και στις διακοπές και στα ταξίδια μας και πάντα όταν τα θυμόμαστε χαμογελάμε»








