Η μπάντα βρέθηκε στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη όπου έπαιξε τα πάντα, μέχρι και το "Despacito". Οι Θεσσαλονικείς άκουσαν την μπάντα να παίζει από Σαββόπουλο μέχρι και Queen.
Μετά ήρθε η στιγμή της εκτέλεσης του «Despacito» με τον διευθυντή της να ζητά τη συμμετοχή του κοινού, και όπως καταλαβαίνετε έγινε χαμός...
Δείτε το βίντεο








