Η δυστοκία που παρατηρείται στην επικοινωνία Κυβέρνησης- Νικόλα Παπαδόπουλου αποτυπώνεται με έναν μάλλον κωμικό τρόπο στην περιβόητη πλέον επιστολή του Γραμματέα του Εθνικού Συμβούλιο προς τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ για την πλήρωση των αξιωμάτων και θέσεων σε όλους τους θεσμούς από την έγκριση ενδεχόμενης λύσης του Κυπριακή.
Το ευτράπελο της υπόθεσης έγκειται στο γεγονός ότι η επιστολή απευθύνεται προς τον Πρόεδρο του … ΔΗΣΥ Νικόλα Παπαδόπουλο. Η στήλη δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει αν το λάθος προκάλεσε την ενόχληση του Αβέρωφ Νεοφύτου.








