Αν μένετε στη Λεμεσό και εκτός από τα κάθε λογής πιάτα της σύγχρονης κουζίνας λαχταράτε (μερικές φορές) ένα νόστιμο τοπικό πιάτο, θα δυσκολευτείτε να βρείτε κάτι εκτός των τειχών. Τα ταβερνεία της πόλης (για εστιατόρια ούτε λόγος) που βάζουν «τσουκάλι» είναι απελπιστικά λίγα και τα καλά ακόμα λιγότερα. Εμείς το ψάξαμε και βρήκαμε. Φυσικά όχι μέσα στην πόλη αλλά ούτε και απαγορευτικά μακριά. Το Βάσανο, γι’ αυτό μιλάμε, από ότι φαίνεται το ξέρει αρκετός κόσμος και αν εξαιρέσουμε κάποιες μουρμούρες αυτά που ακούσαμε να πάμε στους Αγίους Θεοδώρους λίγο έξω από τη Λεμεσό.
Με μικρά παρατράγουδα η εικόνα ήταν καλή. Αν θέλετε να δοκιμάσετε και εσείς διαβάστε τις εντυπώσεις μας εδώ. https://flic.cy/mama-to-vasano/







