Εξαιρετικά τα αποτελέσματα της ψηφιακής εκστρατείας προώθησης του Προορισμού “Πάφος”

ΚΙΚΗ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ

Header Image

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών  για περαιτέρω ανάπτυξη  της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου “Προορισμός “Πάφος”,  ξενοδόχοι  της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ,  η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζουν μέχρι και τον Οκτώβριο 2025 την στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική  εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €175.000

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΤΑΠ με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των πέντε τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση  ποιοτικότερων επισκεπτών  καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.

H εκστρατεία τρέχει σε 12 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας, ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάχθηκαν  και  φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube, Facebook&Instagram ,  πλατφόρμα  Channelfactory.

Από τον Φεβρουάριο που άρχισε η εκστρατεία μέχρι την πρώτη φάση της προσπάθειας 31Μαϊου 2025  έχουν διαμοιραστεί στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 11,2 εκατομμύρια διαφημίσεις από 100 περίπου δημιουργικές εφαρμογές (videos&banners), προσεγγίζοντας άνω των 5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, έχουν επιτευχθεί 2 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos μας και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) που είχαν τεθεί για κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι  με ιδιαίτερη χαρά παρατηρούν ότι και  φέτος η εκστρατεία επιτυγχάνει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.    

 

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play