Η κατανάλωση καφέ, ακόμη και χωρίς καφεΐνη, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγή οξέων στο στομάχι. Εάν έχετε ευαίσθητο πεπτικό, αυτό θα μπορούσε να βλάψει την εσωτερική επικάλυψη του στομάχου (βλεννογόνο) και να επιδεινώσει τα συμπτώματα δυσπεψίας , καούρας ή του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου .
Η κατανάλωση καφέ με άδειο στομάχι μπορεί να προκαλέσει και άλλα συμπτώματα, όπως υπερδιέγερση, άγχος, σύγχυση, αυξημένους καρδιακούς παλμούς, ευερεθιστότητα και αδυναμία συγκέντρωσης.
Ένας άλλος λόγος για να μην πίνετε καφέ νηστικοί, είναι ότι μπορεί να επηρεαστεί το βιολογικό σας ρολόι, γνωστό και ως κιρκάδιος ρυθμός. Η αιτία είναι η κορτιζόλη , η ορμόνη του στρες, που απελευθερώνεται σε κατάσταση άγχους, αλλά επηρεάζει και τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού.
Τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό κορυφώνονται μεταξύ 8 και 9 π.μ., βοηθώντας το σώμα σας να ξυπνήσει φυσικά.








