Ανδρέας Τταουξιής (πρώην υποψήφιος βουλευτής ΔΗΣΥ): «Η ώρα της δικαίωσης» - Δεν υπήρχε ποτέ υπόθεση βιασμού

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image

Μέσα από μια μακροσκελή  ανάρτηση ο Ανδρέας Τταουξιής πρώην υποψήφιος βουλευτής Λάρνακας με τον Δημοκρατικό Συναγερμό, αναφέρεται στην απόσυρση της υπόθεσης σεξουαλικής παρενόχλησης που καταχωρήθηκε εναντίον του.

 

 

Μέσα από μια μακροσκελή  ανάρτηση ο Ανδρέας Τταουξιής πρώην υποψήφιος βουλευτής Λάρνακας με τον Δημοκρατικό Συναγερμό, αναφέρεται στην απόσυρση της υπόθεσης σεξουαλικής παρενόχλησης που καταχωρήθηκε εναντίον του. Ο κ. Τταουξιής κατηγορήθηκε από γυναίκα, η οποία έδωσε και κατάθεση στην Αστυνομία, για φερόμενο βιασμό πριν από 10 χρόνια, ωστόσο σύμφωνα με απόφαση της Εισαγγελίας, αποσύρθηκε η υπόθεση εναντίον του, αφού δεν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί .

Σύμφωνα με την ανάρτηση του κ. Τταουξιή «“Σήμερα (σσ χθες), μετά από συνεχιζόμενες αναβολές, εμφανίστηκα για τελευταία φορά στο Δικαστήριο. Η Νομική Υπηρεσία της Δημοκρατίας, αποφάσισε να αποσύρει την υπόθεση που καταχωρήθηκε εναντίον μου τον περασμένο Μάιο, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές.
Δεν υπήρχε ποτέ υπόθεση για να οδηγηθεί στο Δικαστήριο, αυτή είναι η μοναδική αλήθεια». Αναφέρει δε ότι «το υποτιθέμενο “θύμα” και όσοι την παρότρυναν, έκαναν θύμα έμενα και την οικογένεια μου. Αυτή η καταγγελία, προκάλεσε πόνο, απερίγραπτα αισθήματα αδικίας, αλλά και αθεράπευτες αλλαγές στη ζωή μου, γιαυτό και επιφυλάσσομαι, κάθε νόμιμου δικαιώματος». Σε άλλο σημείο σημειώνει πως  « Έστω και αργά λοιπόν, η απόφαση της Εισαγγελίας για απόσυρση της υπόθεσης εναντίον μου, μπορεί να θεωρηθεί νομικά, ως η Απόλυτη Δικαίωση. Απόφαση, την οποία ανέμενα καρτερικά όλο αυτό τον καιρό, ως την επίσημη κάθαρση του ονόματος μου, και απαλλαγή από οποιαδήποτε αμφιβολία ή καχυποψία εναντίον μου». 

 

Αυτούσια η ανάρτηση του Ανδρέα Τταουξιή:

Η ώρα της "Δικαίωσης"

Σήμερα, μετά από συνεχιζόμενες αναβολές, εμφανίστηκα για τελευταία φορά στο Δικαστήριο. Η Νομική Υπηρεσία της Δημοκρατίας, αποφάσισε να αποσύρει την υπόθεση που καταχωρήθηκε εναντίον μου τον περασμένο Μάιο, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές.

Δεν υπήρχε ποτέ υπόθεση για να οδηγηθεί στο Δικαστήριο, αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

 

Το υποτιθέμενο "θύμα" και όσοι την παρότρυναν, έκαναν θύμα έμενα και την οικογένεια μου. Αυτή η καταγγελία, προκάλεσε πόνο, απερίγραπτα αισθήματα αδικίας, αλλά και αθεράπευτες αλλαγές στη ζωή μου, γιαυτό και επιφυλάσσομαι, κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Όπως μου είπατε πολλοί αυτούς τους δύσκολους μήνες, "Τα άδικα ουκ ευλογούνται". Έστω και αργά λοιπόν, η απόφαση της Εισαγγελίας για απόσυρση της υπόθεσης εναντίον μου, μπορεί να θεωρηθεί νομικά, ως η Απόλυτη Δικαίωση. Απόφαση, την οποία ανέμενα καρτερικά όλο αυτό τον καιρό, ως την επίσημη κάθαρση του ονόματος μου, και απαλλαγή από οποιαδήποτε αμφιβολία ή καχυποψία εναντίον μου. Το μήνυμα της δικαίωσης δεν είναι "πιασάρικο" για τα ΜΜΕ όσο αυτό της κατηγορίας, παρόλα αυτά, αναμένω πως θα φτάσει παντού.

Μπορεί όμως, αυτή η απόφαση να με δικαιώσει ουσιαστικά;

Δυστυχώς τίποτα δεν μπορεί να θεραπεύσει τον πόνο και τα δάκρυα της μάνας σε μία τόσο άδικη και σκληρή κατηγορία απέναντι στο παιδί της, τον πόνο και τα δάκρυα της μέλλουσας γυναίκας μου, της περήφανης γιαγιάς και παππού έναντι στον εγγονό, των αδελφιών μου αλλά και των φίλων, συγγενών, συνεργατών που μοίραζαν περήφανα τις προεκλογικές κάρτες, την ώρα που άκουγαν την πλειοψηφία των ΜΜΕ να με ισοπεδώνουν, με εικασίες και fake news.

Ποιος μπορεί να με θεραπεύσει πραγματικά, όταν η πιο δημιουργική περίοδος της ζωής μου ανατράπηκε τόσο βίαια. Ποια δικαιοσύνη μπορεί να στρέψει πίσω τον χρόνο;

Δυστυχώς, η απώλεια και η αναβολή κάθε προσωπικής στιγμής για τόσους μήνες, το τεράστιο αντίκτυπο σε προσωπικό και οικονομικό επίπεδο, δεν θεραπεύονται με αυτή τη δικαίωση.

Παρόλο λοιπόν, που η Εισαγγελία έστω και αργά, λειτούργησε για να διορθώσει αυτή την αδικία, την ίδια στιγμή οφείλουν όλοι, να αναλογιστούν τις ευθύνες τους. Αστυνομία, Εισαγγελία και Πολιτεία.

Ως δημόσιο πρόσωπο που ασχολείται με τα κοινά, μπορούσα και όφειλα να αποδεχτώ την απόλυτη αυστηρότητα απέναντι μου, περισσότερο από τον οποιονδήποτε. Παραταύτα, πριν να παραπεμφθεί σε Δικαστήριο η οποιαδήποτε υπόθεση, ειδικά όταν περνάνε 10 και πλέον χρόνια, θα πρέπει να γίνεται με ενδελεχή έρευνα, σοβαρά στοιχεία και με απόλυτη εχεμύθεια.

Ποιές είναι οι συνέπειες αυτού που κάνει κακόβουλη καταγγελία; Ποία η ευθύνη αυτού που σπείρει ψέματα στα ΜΜΕ και στα ΜΚΔ για αλλότριους σκοπούς, χωρίς κανένα βάρος απόδειξης. Ίσως αυτό ισοδυναμεί με βίαιη πράξη; Ίσως η νομοθεσία, θα έπρεπε να είναι πολύ πιο αυστηρή σε τέτοιες περιπτώσεις;

Οι ψευδείς και κακόβουλες καταγγελίες, με αλλότρια κίνητρα, πολιτικά, επαγγελματικά κτλ, λειτουργούν αντίθετα, και έχουν ως μοναδικό αποτέλεσμα, την αποδυνάμωση και καχυποψία της κοινωνίας στα πραγματικά θύματα.

Όσοι λοιπόν ασχολούνται ενεργά, και υποστηρίζουν με οποιοδήποτε τρόπο θύματα, με θεσμοθετημένο ρόλο ή όχι, πρέπει να ξέρουν να ξεχωρίζουν και να αναγνωρίζουν κατ ελάχιστον, το τεκμήριο της αθωότητας. Διαφορετικά, λειτουργούν αθέμιτα και λαϊκιστικά, επιτρέποντας λαϊκά δικαστήρια να "ανθίζουν", προλαμβάνοντας έτσι, αποφάσεις των αρμοδίων θεσμών και της ίδιας της δικαιοσύνης.

Φίλες και Φίλοι μου,

Προσπαθώ πάντα να κρατώ τα θετικά, από όλες τις εμπειρίες που είχα την τύχη ή την ατυχία να βιώσω. Ότι πέρασα, πραγματικά δεν το εύχομαι σε κανένα άνθρωπο. Στη παρούσα περίπτωση, δεν υπάρχει τίποτα να κρατήσω, πέραν από την συγκινητική και απίστευτα τιμητική στήριξη, απέναντι σε αυτή τη αδικία, δημόσια και προσωπικά, με οποιοδήποτε μέσο.

Θέλω μέσα από την καρδιά μου, να ευχαριστήσω όλες και όλους, οι οποίοι εξ’ αρχής με υποστηρίξατε αυθόρμητα και ειλικρινά έναντι σε αυτή τη τόσο λεπτή κατηγορία. Εκείνες τις μέρες ήμουν πραγματικά ζωντανός νεκρός και ήταν η δική σας δύναμη που με βοήθησε να ανταπεξέλθω, και να χειριστώ σωστά και με σοβαρότητα όλα τα ζητήματα που προέκυψαν. Πάνω από όλα όμως, έδωσε δύναμη στους δικούς μου ανθρώπους, γιαυτό και σας ευχαριστώ ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ και όσους σεβάστηκαν το τεκμήριο της αθωότητας και περίμεναν τη σημερινή ημέρα, της επίσημης δικαίωσης.

Σας διαβεβαιώνω όλους λοιπόν, πως θα συνεχίσω πιο δυνατός από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία, σε όλα τα επίπεδα της ζωής μου. Το οφείλω άλλωστε στους δικούς μου ανθρώπους, σε όσους πίστεψαν σε εμένα και με στήριξαν διαχρονικά, και ειδικά κατά την προεκλογική περίοδο.

Συνεχίζω, κρατώντας τους πολλούς και όχι τους πολύ λίγους, συνεχίζω με αυτούς που ανεξαρτήτως πολιτικής ταυτότητας ή ιδεολογικής προσέγγισης, φέρθηκαν με σεβασμό απέναντι μου, ξεχωρίζοντας το κομματικό με το ανθρώπινο, αποδεικνύοντας στη πράξη τον πολιτικό πολιτισμό που πρέπει να επικρατεί, σε όλα τα επίπεδα και συγκυρίες.

Κλείνω, με ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, στην οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους δικηγόρους μου, για όλα όσα έκαναν για μένα αυτή την περίοδο, όπως επίσης την ηγεσία και την συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών της παράταξης μου, οι οποίοι μου στάθηκαν πραγματικά.

 



 



 



 

 



 

 

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα