Θετικός στον κορονωϊό διαγνώστηκε ο Υπουργός Εσωτερικών, Νίκος Νουρής. Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος με ανάρτηση του στο Twitter.
“Μόλις διαγνώστηκα θετικός στον κορωνοϊό. Θα παραμείνω περιορισμένος όπως προνοούν τα πρωτόκολλα για την προστασία όλων μας», έγραψε ο Νίκος Νουρής.
Η ανάρτησή του:









