Θετικός στον κορωνοϊό έχει διαγνωστεί ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς. «Έχω κάνει και την τρίτη δόση. Τα συμπτώματα είναι πολύ ήπια. Υπομονή, καραντίνα μερικών ημερών και ό,τι πει ο γιατρός» έγραψε, μεταξύ άλλων, ο Νίκος Παππάς σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Προσέχουμε, εμβολιαζόμαστε»
«Βγήκε λοιπόν θετικό και το μοριακό τεστ. Έχω κάνει και την τρίτη δόση. Τα συμπτώματα είναι πολύ ήπια. Υπομονή, καραντίνα μερικών ημερών και ό,τι πει ο γιατρός. Προσέχουμε, εμβολιαζόμαστε, απαιτούμε ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας» έγραψε σε ανάρτησή του στο Facebook.

Πηγή: in.gr








