Ξεσηκώθηκαν οι κυνηγοί της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου, οι οποίοι, σε πανεπαρχιακή συγκέντρωση -στην παρουσία τεσσάρων βουλευτών- ζήτησαν αλλαγή του νόμου Περί Προστασίας και Διαχείρισης Άγριων Πτηνών και Θηράματος, ο οποίος τροποποιήθηκε πρόσφατα και προνοεί τσουχτερά πρόστιμα/εξώδικα για τους παράνομους. «Δεν γίνεται εμάς να παίρνουν την κεφαλή μας γιατί κάνουμε ένα λάθος. Όταν ξεχάσω ένα λαγό πρέπει να με σταμπάρει και λαθροθήρα, μου λέει ότι είμαι και λαθροθήρας και να μου βάλλει και 10,000 πρόστιμο;» διερωτήθηκε ο πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Λιοπετρίου 1978, Κωνσταντίνος Μιχαήλ. Μιλώντας στην «Πρωινή Επιθεώρηση» του Πολίτη 107,6, ο κ. Μιχαήλ ανέφερε, ακόμα, ότι είναι εξοντωτικά τα εξώδικα που βγάζουν για τους κυνηγούς, γι αυτό και ο κόσμος αγανάκτησε και παραδίδει τα εκλογικά του βιβλιάρια ως συμβολική κίνηση διαμαρτυρίας.
Ακούστε την παρέμβαση του Κωνσταντίνου Μιχαήλ στη «Πρωινή Επιθεώρηση»/Πολίτης 107,6:








