Στη σύλληψη 27χρονου Ελληνοκύπριου προχώρησε η Αστυνομία, μετά από καταγγελία γιατρών του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας ότι τους επιτέθηκε.
Συγκεκριμένα, ο 27χρονος είχε μεταβεί χθες στις 19:15 στο νοσοκομείο Λάρνακας με τη βοήθεια φίλου του, καθώς είχε σπάσει το πόδι του. Ωστόσο, σε κάποια στιγμή, σύμφωνα με την καταγγελία, έγινε επιθετικός και πέταξε το κινητό του τηλέφωνο εναντίον γιατρού, ενώ στη συνέχεια επιτέθηκε κατά γυναίκας γιατρού.
Οι γιατροί άμεσα κάλεσαν την Αστυνομία, κάτι που ο 27χρονος αντιλήφθηκε και τράπηκε σε φυγή. Ωστόσο, αργότερα συνελήφθη από την Αστυνομία.








