κτός αποστολής ενόψει του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ μένουν για τον Ολυμπιακό οι Σεμπά, Εμενίκε και Μπεν.
Μάλιστα, ο πρώτος αντιμετωπίζει το πιο σοβαρό πρόβλημα κι αναμένεται πως θα χάσει και τα επόμενα παιχνίδια των ερυθρολεύκων.
Τα πιο πάνω αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο Τάκης Λεμονής, ο οποίος θα δείξει βίντεο για τον ΠΑΟΚ στους ποδοσφαιριστές του.








