Με γκολ του Γεσίλ στο 93ο λεπτό, ο Πανιώνιος νίκησε εκτός έδρας το Άρη για τη 2η αγωνιστική των ομίλων του κυπέλλου Ελλάδας κι έφτασε τους 4 βαθμούς, κάνοντας σημαντικό βήμα πρόκρισης.
Το σκορ είχε ανοίξει ο Λάμπρου στο 39' ενώ ο Άρης ισοφάρισε στο 74' με τον Πασά.
2. Πανιώνιος 4
3. Άρης 3
4. Παναιγιάλειος 0
Στα άλλα παιχνίδια που έγιναν την ίδια ώρα, ο Παναιτωλικός νίκησε 2-0 τον Πανσερραϊκό και η Λάρισα 3-0 την Παναχαϊκή. Αμφότερες οι ομάδες πήραν την πρώτη νίκη στον όμιλό τους κι ελπίζουν σε πρόκριση.








