Συνεχίζει την πορεία της αποθεραπείας του ο Μάρκο Ρόις.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο άσος της αντιπάλου του ΑΠΟΕΛ στο Champions League, Ντόρτμουντ, αναμένεται να επιστρέψει στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 2018 και δεν θέλει να ρισκάρει να αγωνιστεί νωρίτερα, ώστε να είναι απόλυτα έτοιμος για το Μουντιάλ.
Ο Γερμανός μέσος μίλησε στο περιοδικό GQ για το πόσο μόνος νιώθει προσπαθώντας να ξεπεράσει το πρόβλημά του και τονίζει πως θα έδινε όλα του τα χρήματα για να είναι υγιής και να μπορεί να παίζει ποδόσφαιρο...
«Όταν είσαι στην κλινική αποκατάστασης είσαι μόνος. Κι αυτό είναι πολύ δύσκολο. Έχεις τον γιατρό να σε κατευθύνει, αλλά είναι διαφορετικό να προπονείσαι με άλλους 25 παίκτες κι άλλο να είσαι μόνος σου. Ύστερα από τρεις εβδομάδες είχα αγανακτήσει, γιατί ήξερα ότι ακόμα και μετά από 12 ή 16 εβδομάδες πάλι δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω τρέξιμο. Με τον νάρθηκα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περπατάω. Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι κερδίζω τόσα πολλά χρήματα. Δεν θα έπρεπε να με πειράζει. Δεν είναι έτσι όμως. Θα έδινα όλα μου τα χρήματα για να είμαι υγιής και να μπορώ να κάνω αυτό που λατρεύω: να παίζω ποδόσφαιρο!», ανέφερε συγκεκριμένα.








