Ενθουσιασμένος που κατάφερε να συνδιάσει με γκολ το ντεμπούτο του με την Παρί Σ.Ζ, εμφανίστηκε ο Κιλιάν Μπαπέ, μετά την ολοκλήρωση της εκτός έδρας αναμέτρησης με την Μετς (1-5):
«Ηταν ένα όμορφο γκολ, ήθελα να κάνω πάσα στον Νεϊμάρ, ο αμυντικός το κατάλαβε και εγώ είχα μία πιο γρήγορη αντίδραση από εκείνον. Πάντα ήθελα να παίξω μαζί με κορυφαίους παίκτες. Τώρα έχω την ευκαιρία να το κάνω στην καλύτερη ομάδα τη Γαλλίας και ίσως της Ευρώπης. Θα προσπαθήσω να μάθω από τις κινήσεις τους και τον επαγγελματισμό τους».
Πεντάρα η αλάνθαστη Παρί, ντεμπούτο με γκολ ο Εμπαπέ (video)








