Tην απογοήτευσή του για τη νέα εντός έδρας γκέλα της Ρεάλ (0-1 από Μπέτις) που μάλιστα της... χάλασε το ρεκόρ, εξέφρασε ο αρχηγός των Μερένχες, Σέρχιο Ράμος.
Ο Ισπανός κεντρικός αμυντικός ανέφερε πως οι Μαδριλένοι τα έκαναν... μαντάρα και τόνισε πως είναι η ίδια ομάδα που πριν από ενάμιση μήνα κατακτούσε τίτλους...
«Τα έχουμε κάνει μαντάρα στο ξεκίνημα, αλλά μπορούμε να φτιάξουμε την κατάσταση. Πρέπει ο καθένας να κάνει την αυτοκριτική του και να δίνει την ίδια σημασία σε κάθε παιχνίδι, ειδικά εντός έδρας μπροστά στον κόσμο μας. Δεν θα πρέπει να συμβιβάζεται κανείς με την ισοπαλία.
Είμαστε η ίδια ομάδα που πριν από ενάμιση μήνα κατακτούσε τίτλους. Πρέπει να ηρεμήσουμε και να πιστέψουμε όλοι ξανά στους εαυτούς μας» ανέφερε ο ηγέτης της άμυνας των Μαδριλένων.








