Ο Σέρχιο Ράμος είναι ο επόμενος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης, που θα επεκτείνει την συνεργασία του με τους πρωταθλητές Ευρώπης.
Σύμφωνα με την «Marca», ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός της αντιπάλου του ΑΠΟΕΛ στο Champions League, θα ανανέωσει το συμβόλαιο του μέχρι το 2021, δηλαδή για ακόμη μία αγωνιστική περίοδο, καθώς έχει υπογράψει μέχρι το 2020.
Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση των Μαδριλένων έχει ανανεώσει ήδη τη συνεργασία της με τους Καρβαχάλ, Μπενζεμά, Μαρσέλο, Ίσκο και, τον προπονητή, Ζινεντίν Ζιντάν.








