Η Μίλαν συνεχίζει να απογοητεύει καθώς και στον χθεσινό αγώνα του Europa League απέναντι στην ΑΕΚ Αθηνών (0-0) ήταν μια απ' τα ίδια.
Αποτέλεσμα, ο προπονητής της ομάδας, Βιντσέντζο Μοντέλα, να έχει για τρίτη φορά από την έναρξη της σεζόν συνάντηση με τους διευθυντές με θέμα την κακή εικόνα των ροσονέρι στον αγωνιστικό χώρο.
Ο allenatore τα είπε με τους Μασιμιλιάνο Μιραμπέλι και Μάρκο Φασόνε, αν και ακόμη δεν έχει γίνει απολύτως σαφές αν η θέση του στον πάγκο της Μίλαν κινδυνεύει.
Αν όχι, τότε αυτό μπορεί να συμβεί σε περίπτωση αποτυχίας στα δύο επόμενα ματς πρωταθλήματος, απέναντι σε Τζένοα και Κίεβο.








