Τρομερή η αποκάλυψη του Λόβρεν για τα όσα πέρασε το περασμένο καλοκαίρι.
Όπως ανέφερε ο αμυντικός της Λίβερπουλ, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών του διακοπών στο Ζάγκρεμπ, ληστές μπήκαν στο σπίτι του, υπνώτισαν -πιθανότατα- τον ίδιο, τη σύζυγο και τα παιδιά του και πήραν τα πάντα από το σπίτι!
«Ναι, με λήστεψαν. Μου πήραν τα πάντα. Δεν άκουσα απολύτως τίποτα, ήταν σαν να είχαν βάλει κάτι στο διαμέρισμά μου για να με υπνωτίσουν», δήλωσε ο 28χρονος Κροάτης, που πρόσθεσε πως θα μπορούσαν ακόμη και να απαγάγουν τα παιδιά του. «Φοβάμαι να μην το κάνουν. Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος της ζωής μου», κατέληξε.








