Νάπολι και Ίντερ έμειναν στο 0-0 στο χθεσινό ντέρμπι του Σαν Πάολο και οι παρτενοπέι διατήρησαν το +2 από την ομάδα του Μιλάνου.
Στην ανάπαυλα της αναμέτρησης ο προπονητής των γηπεδούχων Μαουρίτσιο Σάρι ανέφερε στον τέταρτο διαιτητή τα ρατσιστικά συνθήματα που είχε ακούσει από τους φίλαθλους των νερατζούρι.
Μάλιστα, μεταξύ άλλων οι φιλοξενούμενοι οπαδοί αναφέρθηκαν στη λάβα του Βεζούβιου που εξαφάνισε έναν ολόκληρο πολιτισμό.








