Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Βέρντερ Βρέμης δεν έχει νίκη στα πρώτα δέκα ματς της Bundesliga ενώ δεν έχει πετύχει γκολ για 484 αγωνιστικά λεπτά.
Μετά και την τελευταία ήττα από την Άουγκσμπουργκ με 3-0, ο προπονητής της ομάδας της Βρέμης, Αλεξάντερ Νούρι, έχει απολυθεί, μια εξέλιξη που δεν προκαλεί καθόλου έκπληξη.
Ο Νούρι, που ανέλαβε τη Βέρντερ τον Σεπτέμβριο του 2016 αντικαθιστώντας τον Σκρίπνικ, είναι ο τρίτος προπονητής που απολύεται από την έναρξη της φετινής σεζόν στην Bundesliga, μετά του Γιόνκερ (Βόλφσμπουργκ) και Ανσελότι (Μπάγερν).








