Έρευνα: Εξυπηρέτηση από ανθρώπους, όχι από chatbots

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image

Το μήνυμα είναι σαφές: η τεχνολογία πρέπει να έχει ανθρώπινο σκοπό και να συμβάλλει ουσιαστικά στην εξυπηρέτηση.

Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί βασικό παράγοντα εμπιστοσύνης σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα (Re)Defined της Focus Bari, σε συνεργασία με τη YouGov

Οι Έλληνες καταναλωτές στέλνουν σαφές μήνυμα προς τις επιχειρήσεις: η τεχνολογία από μόνη της δεν επαρκεί, αν δεν συνοδεύεται από ουσία, ήθος και σεβασμό στις ανθρώπινες ανάγκες. Αυτό προκύπτει από τη δεύτερη πανελλαδική έρευνα (Re)Defined της Focus Bari, σε συνεργασία με τη YouGov, που παρουσιάστηκε στο συνέδριο “The BIG P”. Η έρευνα, με δείγμα 1.003 ατόμων από όλη την Ελλάδα, καταγράφει ότι οι πολίτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις του καινοτομία, προσαρμοστικότητα, πολιτική ανεξαρτησία, ηθική συνέπεια, κοινωνική προσφορά και πραγματική φροντίδα για εργαζόμενους και πελάτες.

Ένα από τα βασικά ευρήματα είναι πως σχεδόν οκτώ στους δέκα πολίτες ζητούν καλύτερη εξυπηρέτηση από ανθρώπους και όχι από chatbots, ενώ το 75% θεωρεί ότι η εμπειρία πελάτη αποτελεί βασικό παράγοντα εμπιστοσύνης. Οι καταναλωτές απαιτούν επίσης μεγαλύτερη διαφάνεια στη χρήση των δεδομένων τους και ουσιαστική προστασία της ιδιωτικότητάς τους. Το μήνυμα είναι σαφές: η τεχνολογία πρέπει να έχει ανθρώπινο σκοπό και να συμβάλλει ουσιαστικά στην εξυπηρέτηση.

Η έρευνα αναδεικνύει και την ανάγκη για κρατική ενίσχυση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, με έμφαση στη φορολογική μεταρρύθμιση, την πρόσβαση σε επενδυτικά κεφάλαια και την ψηφιακή αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων. Το 87% θεωρεί την καινοτομία απαραίτητη για την επιβίωση των επιχειρήσεων, ενώ επτά στους δέκα ζητούν ψυχική υποστήριξη και ευελιξία στην εργασία, δείχνοντας ότι η ανθρώπινη διάσταση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης.

Οι πολίτες επιθυμούν επιχειρήσεις κοινωνικά ενεργές, ηθικές και ανεξάρτητες από πολιτικά συμφέροντα, με έμφαση στην ψυχική υγεία, την αξιοκρατία και την προσωπική εξέλιξη των εργαζομένων. Υπογραμμίζουν ότι η καινοτομία δεν είναι πολυτέλεια αλλά όρος επιβίωσης, ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται ουσιαστική στήριξη.

Τέλος, η μελέτη καταλήγει ότι η τεχνολογία πρέπει να εξισορροπείται με την ουσιαστική εμπειρία πελάτη, χωρίς να αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή. Οι πολίτες δεν επιθυμούν να θυσιάσουν την προσωπική επικοινωνία για χάρη της ψηφιακής ευκολίας. Ζητούν μια νέα κοινωνική συμφωνία: επιχειρήσεις που καινοτομούν χωρίς να αποξενώνονται, επενδύουν αλλά παραμένουν ανθρώπινες, ψηφιοποιούνται χωρίς να αυτοματοποιούν τα πάντα εις βάρος της ποιότητας.

 

Πηγή: sepe.gr

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play