Αποστάσεις από τις δύο σχολές που έχουν δημιουργηθεί εντός του ΔΗΣΥ επιθυμεί να κρατήσει η υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας Αναστασία Ανθούση, η οποία αναφέρει ότι «είναι οξύμωρο να επιλέγεις δημόσια ποιον θα αντιπολιτευτείς».
Σε ανάρτηση στο Twitter η κ. Ανθούση τονίζει ότι «Όποιος και εάν εκλεγεί θα είμαστε αντιπολίτευση. Αυτή τη θέση στήριξα χωρίς ουρές και υποσημειώσεις».
Επειδή γράφονται διάφορα:
— Anastasia Anthousi (@AnastAnthousi) February 9, 2023
Όποιος και εαν εκλεγεί θα είμαστε αντιπολίτευση.
Αυτή τη θέση στήριξα χωρίς ουρές και υποσημειώσεις.
Είναι οξύμωρο να επιλέγεις δημόσια ποιον θα αντιπολιτευτείς.@politis_news @philenewscy @Kathimerini_Cy @Reporter_cy @OffsiteCyNews @Sigmalivecom







