Ο πρόεδρος της ΔΗΠΑ, Μάριος Καρογιάν, ήταν ο πρώτος πολιτικός αρχηγός που άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα. Στις 8 και 30, συνοδευόμενος από την σύζυγο του και άλλα στελέχη του κόμματος του, ο κ. Καρογιάν έφθασε στο Β΄ Δημ. Σχολείο Έγκωμης, για να ψηφίσει.
"Η Κύπρος θα επιλέξει στον ηγέτη που θα μας οδηγήσει σε νέα εποχή, να αντιμετωπίσουμε τους κινδύν0ους και να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες. Υπάρχει μεγάλη ανασφάλεια στην περιοχή υπάρχουν πράγματα που δεν μάθαμε να αντιμετωπίσουμε. Για αυτό είναι η ώρα της ενότητας, Χρειάζεται σοφία των πολλών. Να υπηρετήσουμε την πατρίδα με τον καλύτερο τρόπο, αφήνοντας πίσω αυτά που μας χώρισαν και δεν οδήγησαν στην διασφάλιση αυτών που ανέμενε ο κυπριακός λαός. Αύριο δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε νικητές, ούτε ηττημένοι, Νικητής πρέπει να είναι η πατρίδα, οι πολίτες. Ηττημένοι αυτά όλα που πλήγωσαν την αξιοπρέπεια και πλήγωσαν την κοινωνία και όλα αυτά που μας έκαναν να νιώσουμε κατώτεροι των περιστάσεων. Πρέπει να ανοίξουμε δρόμους και να οδηγηθούμε εκεί που μας αξίζει. Κάνω έκκληση να προσέλθουν όλοι στις κάλπες. Η μη συμμετοχή δεν δίνει λύσεις. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, όλοι μαζί σαν μια γροθιά να κερδίσουμε το αύριο. Να ανοίξουμε νέες λεωφόρους για την νέα γενιά.







