Ο Αχιλλέας Αιμιλιανίδης, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook εκφράζει την αμφιβολία του για τη νομιμότητα των διορισμών των υφυπουργών. Μάλιστα, ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: "Προσωπικά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις κατά πόσο είναι επιτρεπτή η, ακόμα και μέσω κοινής νομοθετικής διάταξης, αλλοίωση των συνταγματικών διατάξεων που προβλέπουν για άσκηση περιοριστικών εξουσιών από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ορθότερο θα ήταν να προβλέπεται ο διορισμός των Υφυπουργών ή άλλων αξιωματούχων από το Υπουργικό Συμβούλιο. Αντιλαμβάνομαι τον συμβολισμό στο να γίνεται ο διορισμός από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αλλά επειδή ειδικά τα Υφυπουργεία πλέον χειρίζονται σωρεία υποθέσεων θεωρώ πως είναι σημαντικό να μην κριθεί μελλοντικά ότι πάσχει ο διορισμός για τυπικό λόγο. Θα ήταν σκόπιμο το ζήτημα να εξεταστεί προσεκτικά από τον Γενικό Εισαγγελέα".
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ανάρτηση του κ. Αιμιλιανίδη:







