Στην κούρσα της διεκδίκησης της θέσης του Αντιπροέδρου του κόμματος, μπαίνει η βουλεύτρια του Δημοκρατικού Συναγερμού, Σάβια Ορφανίδου.
Συγκεκριμένα, μετά την άσκηση του εκλογικού της δικαιώματος, για την ανάδειξη του επόμενου Προέδρου του ΔΗΣΥ, η κ. Ορφανίδου, δήλωσε πως θα διεκδικήσει μία εκ των θέσεων των αντιπροέδρων του κόμματος.
Η Σάβια Ορφανίδου είναι μέχρι στιγμής η πρώτη υποψήφια αντιπρόεδρος του ΔΗΣΥ.







