Δεν βλέπω να έχει λόγο για να πανηγυρίζει και να χαίρεται ο Νίκος Χριστοδουλίδης για το 32% που εξασφάλισε την Κυριακή. Αν θέλει να δει τις πραγματικότητες, θα πρέπει να αντιληφθεί ότι η υποψηφιότητά του δεν είχε την ανταπόκριση που ανέμενε και ότι δεν κατάφερε να περάσει στην κοινωνία το μήνυμα του… «σωσία». Μπήκε στην εκλογική μάχη με προίκα το 25-30% των ψηφοφόρων του ΔΗΣΥ, που μεταφράζεται σε ένα 9% του εκλογικού σώματος. Σε αυτό πρόσθεσε και ένα 28% που είναι το άθροισμα των ποσοστών που εξασφάλισαν το 2021 τα κόμματα ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΔΗΠΑ, Αλληλεγγύη, Κυνηγοί που τον στήριζαν. Ξεκίνησε δηλαδή με ένα 37% το οποίο έριξε στο 32%. Άρα, σαν προσωπικότητα, ο ίδιος κέρδισε ουσιαστικά ελάχιστες ψήφους και αυτό θα είναι το μεγάλο «όπλο εκβιασμού» των εταίρων του, αν έλθει τελικά στην προεδρία.
Ο κράχτης







