«Μπράβο στον σεισμό, να καθαρίσουμε λίγο», «ο Θεός είναι μαζί μας», έγραφε η Τσελεστίνα Ντε Πέτρο στο facebook, την ώρα που στην Τουρκία μανάδες συνεχίζουν να ψάχνουν τα παιδιά τους κάτω από τα συντρίμμια. Την ώρα που περισσότεροι από 5.000 άνθρωποι στην Τουρκία άφηναν την τελευταία τους πνοή εξαιτίας του σεισμού, η Τσελεστίνα πανηγύριζε. Ας ευχηθούμε στην Τσελεστίνα ο Θεός στον οποίο πιστεύει, και ο οποίος προφανώς δεν είναι αυτός του «αγαπάτε αλλήλους», να την ελεήσει!
ΥΓ: Το ποστ κατέβηκε χθες. Τώρα όσον αφορά το γιατί κατέβηκε, ε, δεν θέλει και πολύ μυαλό.
ΑΓ







