Αυτή η νίκη έχει πολλούς, μα πάρα πολλούς πατεράδες. Οι Συναγερμικοί που ψήφισαν Χριστοδουλίδη, είτε υπογείως είτε φανερά σε πρώτο και δεύτερο γύρο, δηλώνουν ότι αυτοί τον έβγαλαν Πρόεδρο. Στο ΔΗΚΟ τραγουδούσαν εν χορώ ότι «και αυτή η νίκη είναι του ΔΗΚΟ». Ο Γεάδης δηλώνει ότι χωρίς τους ψήφους του ΕΛΑΜ ο Χριστοδουλίδης δεν θα ήταν Πρόεδρος. Το ίδιο πιστεύουν και στη ΔΗΠΑ και στην ΕΔΕΚ. Νοουμένου ότι στην ουσία η διαφορά ψήφων που έδωσε την προεδρία στον Ν.Χριστοδουλίδη ήταν 7.500 ψήφοι, αφού αν οι ψήφοι αυτοί πήγαιναν στον Α.Μαυρογιάννη εκείνος θα ήταν Πρόεδρος, το ίδιο μπορεί να θεωρούν και η Κυνηγοί και η Ελενάρα. Πολλοί λοιπόν οι πατεράδες που περιμένουν τώρα φυσικά να τους... πλουμίσει ο γιος!
Κ.ΖΑΔΗΣ







