Μαθητές της Δ' Δημοτικού σε σχολείο της Ελλάδας ρώτησαν τη δασκάλα τους πώς μπορούν να βοηθήσουν τους σεισμόπληκτους σε Τουρκία και Συρία. Μάλιστα, οι ίδιοι οι μαθητές ζήτησαν να δώσουν χρήματα απ' το δικό τους χαρτζιλίκι, προκειμένου να αγοράσουν φαγητά και είδη πρώτης ανάγκης για όλους τους ανθρώπους που έχασαν τα πάντα. Όταν τους ρώτησαν οι υπάλληλοι στο σούπερ μάρκετ γιατί έδωσαν χρήματα για να αγοράσουν πράγματα για ανθρώπους που δεν ξέρουν, εκείνοι με μία ευκολία απάντησαν: «Γιατί απλώς πρέπει να βοηθάμε». Μάλιστα πολλοί ήταν αυτοί που είπαν ότι αυτό που έκαναν ήταν πολύ πιο σπουδαίο απ' το ίδιο το μάθημα.
Έχετε απόλυτο δίκιο παιδιά. Αυτό που κάνατε ήταν πιο σπουδαίο από οποιοδήποτε μάθημα. Μπράβο σας!
Υ.Γ. Γιατί αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα








