Αν ήσασταν στη θέση του Νίκου Χριστοδουλίδη ποιον θα ψηφίζατε -αν ήσασταν μέλος για πρόεδρο του ΔΗΣΥ; Με τον Αβέρωφ πέρασε μια έντονη προεκλογική, με αλληλομαχαιρώματα και κτυπήματα κάτω από τη μέση. Μπορεί να τον εμπιστευθεί ή θα τον περιμένει με γιαταγάνι ο Φούλης το 2028; Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ο Φούλης θέλει να τον βοηθήσει, μπορεί να τον βοηθήσει τα μάλα στη Βουλή, ώστε να περνά νομοσχέδια. Με τον Χάρη, ο Χριστοδουλίδης δεν είχε ποτέ καλή σχέση. Και οι δύο ήθελαν το ΥΠΕΞ και το πήρε ο Χριστοδουλίδης. Ο Χάρης του επιτέθηκε με δριμύτητα όταν εξήγγειλε την υποψηφιότητά του. Από την άλλη, από τους τρεις είναι το αγαπημένο παιδί του Αναστασιάδη, τον οποίο ο απερχόμενος θα ήθελε να δει στην ηγεσία του κόμματος. Μας μένει ο Βενιαμίν του Τριπρόσωπου Δημήτρης Δημητρίου. Νέος, πολύ νεότερος του Χριστοδουλίδη. Δεν φιλοδοξεί να τον διαδεχθεί στην προεδρία. Απεναντίας, μπορεί να συνεργαστεί μαζί του. Τον ψήφισε στον δεύτερο (τουλάχιστον) γύρο. Το έδειξε σε αρκετές περιπτώσεις όταν διαφώνησε με την ηγεσία του ΔΗΣΥ να διαγραφεί ο Χριστοδουλίδης. Προχθές μάλιστα ζήτησε ανάκληση των διαγραφών που έχουν γίνει. Με λίγα λόγια, αν εσείς ήσασταν ο Νίκος Χριστοδουλίδης με έρεισμα σε 14.000 μέλη του κόμματος τα οποία σας ψήφισαν, ποιον θα υποστηρίζατε;
Θουκής







