«Φτάνει να μας βομβαρδίζετε» ήταν το μήνυμα του ιατροδικαστή Μάριου Ματσάκη αναφορικά με το επεισόδιο στο ΤΕΠΑΚ. Σε σχετική του ανάρτηση αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «τα ΜΜΕ ασχολούνται σε εξοντωτικά υπερβολικό βαθμό με τους ΛΟΑΤΚΙ και το μικρό επεισόδιο σε εκδήλωση στο ΤΕΠΑΚ στη Λεμεσό». Σημειώνει μάλιστα ότι την ίδια στιγμή δεν προβάλλονται θέματα που απασχολούν περισσότερο κόσμο, χωρίς να αναφέρει ποια είναι αυτά. Να μας συγχωρείτε κ. Ματσάκη που δεν σας ρωτήσαμε κιόλας για να ασχοληθούμε και σε ποιο βαθμό με ένα ομοφοβικό επεισόδιο, που όμοιό του δεν έχει ξανασυμβεί στη χώρα μας και δεν θέλουμε να ξανασυμβεί. Άλλη φορά θα ζητάμε την άποψή σας πριν προβάλουμε τέτοιου είδους θέματα.
ΛΟΥ







