Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε προ ημερών την παραχώρηση κτηρίων του Κέντρου Παραγωγικότητας στο Γαλλο-Κυπριακό σχολείο και στο Ινστιτούτο Κύπρου για κάλυψη άμεσων αναγκών τους σε κτηριακές υποδομές. Τρία κτήρια θα παραχωρηθούν στο Γαλλο-Κυπριακό Σχολείο στο οποίο αυξάνονται συνεχώς οι μαθητές και δύο κτήρια στο Ινστιτούτο Κύπρου για κάλυψη γραφειακών και εργαστηριακών αναγκών λόγω της συνεχούς εξασφάλισης χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων. Παραχωρήθηκε, επίσης, το ανοιχτό γήπεδο με κύριο χρήστη το Γαλλο-Κυπριακό Σχολείο και δευτερεύοντα χρήστη το Ινστιτούτο Κύπρου ενώ θα έχουν, επίσης, ικανοποιητική πρόσβαση στο κλειστό γήπεδο αθλοπαιδιών που διαχειρίζεται ο «Σύλλογος Ανόρθωσις».
ΜΧΣ







