Στη φωτογραφία, το πανό που ζωγράφισαν φοιτητές του ΤΕΠΑΚ σε μία δράση που αποφάσισαν ως απάντηση στην ομοφοβική επίθεση της προηγούμενης Τρίτης. Τόσο η φοιτητική κοινότητα αλλά και το ίδιο το πανεπιστήμιο, έδειξαν φοβερά αντανακλαστικά, στέλνοντας μηνύματα κατά της ομοφοβίας, μηνύματα αλληλεγγύης και αποδοχής της διαφορετικότητας, όπως πραγματικά αρμόζει σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα. Από την άλλη, έχουν περάσει 10 μέρες από την επίθεση και ακόμα δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό από πλευράς Αστυνομίας για τους δράστες. Oι συλλήψεις αποδείχθηκαν «μούφα» και η υπόθεση παραμένει στάσιμη, με τις έρευνες θεωρητικά να συνεχίζονται…
Παζ.







