Στους δρόμους έχει βγει η νεολαία της Ελλάδας μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους, κυρίως νέα παιδιά. Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας χιλιάδες νέοι, φοιτητές και μαθητές, βγήκαν στους δρόμους αντιδρώντας για όλα τα τραγικά λάθη που οδήγησαν σε μία ακόμα τραγωδία. Τα μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση διαμηνύουν πως το «έγκλημα δεν θα ξεχαστεί». Κυριαρχεί το συγκλονιστικό μήνυμα «στείλε ότΑΝ φτάσεις», ένα μήνυμα που για δεκάδες γονείς απαντήθηκε με τον πιο τραγικό τρόπο αφού τα παιδιά τους χάθηκαν άδικα στη μέση των Τεμπών.
Παζ.







