Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου της Βουλής Ζαχαρίας Κουλίας αναρωτήθηκε χθες αν ο ΟΚΥπΥ έχει λεφτά, με τον γενικό ελεγκτή να του απαντά ότι ναι, έχει τα λεφτά του κράτους, με τα οποία από τον έναν όροφο στο Υπουργείο Υγείας μετακόμισαν στο Aluminium Tower, με τον ίδιο να σημειώνει ότι σε λίγο θα ζητήσουν και άλλο κτήριο. Το θέμα όμως δεν είναι το κτήριο και πόσους υπαλλήλους εργοδοτεί ο ΟΚΥπΥ, αλλά αν αυτοί κάνουν τη δουλειά που έπρεπε να κάνουν.
AΓ







