Προβληματισμός υπάρχει στο Προεδρικό για το δ.σ. του ΡΙΚ και τον διορισμό του προέδρου του μετά την παραίτηση Μιχάλη Μιχαήλ. Και ο προβληματισμός δεν αφορά το πρόσωπο, αλλά στις εκκρεμότητες που υπάρχουν στο ίδρυμα. Ήδη ο Σάββας Αριστοδήμου επέστρεψε κανονικά μετά το τέλος της τρίτης διαθεσιμότητάς του, αφού δεν μπορεί να συνεδριάσει το δ.σ. (δικαιούνται τα μέλη να τρώνε τυροπιτάκια) και να αποφασίσει για να ανανεώσει τη διαθεσιμότητα. Εκκρεμούν και στην Αστυνομία οι καταγγελίες για το μέλος και σκέφτονται πως ενδεχομένως θα ήταν καλύτερη επιλογή να αλλαχθούν όλα τα μέλη, ώστε να σταματήσει να υπάρχει το τοξικό κλίμα. Έλα όμως που κάποιοι είναι υποστηρικτές;
Άλης







