Πέραν από την ουσία της χθεσινής απεργίας υπάρχει και μια άλλη πτυχή, η οποία δεν αναφέρθηκε, τουλάχιστον στον βαθμό που θα έπρεπε. Υπάρχει προσωπικό στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα που μετά τη λήξη της χθεσινής απεργίας επέστρεψε κανονικά στα καθήκοντά του; Η απεργία έληγε στις 14:00 και η απασχόλησή τους τερματίζεται στις 14:30 ή 15:00. Πόσοι, άραγε, επέστρεψαν; Μην το ψάχνετε. Σχόλασαν όλοι από τις 11 που ξεκινούσε η απεργία.
ΣΙΩΠ







