Συνεχίζουν την απεργία, ενώ ψάχνουν λύσεις οι Μεταφορείς Α'

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image

«Τώρα θα συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο και θα ετοιμάσουμε επιστολή, την οποία θα στείλουμε στην Eurogate και θα την κοινοποιήσουμε στο αρμόδιο Υπουργείο για να δούμε τι μπορεί να γίνει».

Ούτε με τη διεύθυνση του διαχειριστή του τερματικού εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι Λεμεσού, δεν βρήκαν λύσεις οι Μεταφορείς Α’, οι οποίοι συνεχίζουν την 24ωρη απεργία τους με βασικό αίτημα τους την αλλαγή της νομοθεσίας για τους ταχογράφους. Προσπαθούμε να βρούμε λύσεις και θα αναμένουμε κίνηση από τα αρμόδια Υπουργεία, δήλωσε ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Κυριάκος Μουστάκας.

Στο λιμάνι Λεμεσού, οι επηρεαζόμενοι Μεταφορείς Α’ έχουν σταθμευμένα τα φορτηγά τους περιμετρικά της εισόδου της Eurogate Container Terminal Limassol, ενώ κλήθηκαν σε σύσκεψη με τη διεύθυνση του διαχειριστή εμπορευματοκιβωτίων, σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση για τα θέματα που αφορούν το λιμάνι της Λεμεσού.

Σε δηλώσεις του εξερχόμενος της σύσκεψης, ο κ. Μουστάκας ανέφερε πως  «δυστυχώς φύγαμε από εκεί πολύ απογοητευμένοι, γιατί δεν έχουν αποδεχθεί καμιά από τις εισηγήσεις μας, οι οποίες έγιναν για ν’  αμβλυνθεί η καθυστέρηση του χρόνου που χάνεται λόγω των ταχογράφων».

«Τώρα θα συνεδριάσει το Διοικητικό Συμβούλιο και θα ετοιμάσουμε επιστολή, την οποία θα στείλουμε στην Eurogate και θα την κοινοποιήσουμε στο αρμόδιο Υπουργείο για να δούμε τι μπορεί να γίνει», συμπλήρωσε.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα σημείωσε, είναι το κυκλοφοριακό, όπου «χάνονται χρόνοι μέσα στους δρόμους από τους αυτοκινητιστές μας, ενώ δεύτερο είναι ότι δεν υπάρχουν έργα υποδομής, ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι πρόνοιες της νομοθεσίας για τους ταχογράφους».

Επίσης, συνέχισε, θα γίνει προσπάθεια να τεθεί εκ νέου η πρόταση όπως, ο χρόνος καθυστέρησης, π.χ κατά το ξεφόρτωμα εμπορευματοκιβωτίων, «να μην θεωρείται και αυτός ως χρόνος εργασίας αλλά ως χρόνος ανάπαυσης».

«Ζητήσαμε τα διαλείμματα να προσαρμόζονται διαφορετικά, ανάλογα με τη λειτουργία και τις ανάγκες του κάθε μεταφορέα και όλα αυτά είναι σε μια προσπάθεια να βελτιωθούν οι καταστάσεις και να μειωθεί το χάσιμο χρόνου λόγω των ταχογράφων, ώστε να αποδώσουν οι επιχειρήσεις όπως απέδιδαν πριν από την εφαρμογή αυτών των σκληρών μέτρων που απαιτούνται από τους ταχογράφους», ανέφερε ο Κυριάκος Μουστάκας.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται από τη νομοθεσία, για τις οποίες οι Μεταφορείς Α’, ζητούν αλλαγές προς διευκόλυνση της εργασίας τους.

Συγκεκριμένα, ανέφερε, «πληροφορήθηκα σήμερα ότι το Τμήμα Οδικών Μεταφορών δεν εγγράφει καρότσες φυσερών (που επεκτείνονται), πράγμα γελοίο» και σημείωσε ότι θα γίνει προσπάθεια επικοινωνίας με τον Διευθυντή του ΤΟΜ και «θα δούμε τι θα μας πει και θα αποφασίσουμε αναλόγως».

Όπως εξήγησε ο κ. Μουστάκας πρόκειται για μια τεχνολογία που εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη, ώστε να μπορεί μια καρότσα να μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια 20 αλλά και 40 ποδών, ενώ ήδη έχει γίνει επίδειξη σε λειτουργούς του ΤΟΜ για τον τρόπο λειτουργίας τους.

«Νομίσαμε ότι πείστηκαν και ότι επρόκειτο να δεχτούν την τροποποίηση της διαδικασίας και να σταματήσουν να απαιτούν μπάρες ασφαλείας όταν είναι πλήρως ανοικτή η καρότσα», είπε και υπέδειξε ότι δεν υπάρχει τρόπος να εφαρμοστούν προστατευτικοί δοκοί στα πλάγια του συγκεκριμένου τύπου καρότσας.

Επιπρόσθετα, συνέχισε, «άλλαξαν τα εμβαδά των εμπορευματοκιβωτίων και σε ύψος και σε μήκος» και σημείωσε πως «σε όλο τον κόσμο, παγκόσμια, τα κράτη τροποποιούν τη νομοθεσία τους για να συνάδει με τα νέα δεδομένα, αλλά εμείς μείναμε πίσω και ουσιαστικά, αυτά τα πράγματα είναι παράνομα».

Ερωτηθείς τι αναμένεται να ακολουθήσει μετά την 24ωρη απεργία, ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ δήλωσε ότι «αν δεν γίνει καμία κίνηση από μέρους των Υπουργείων, θα συνεδριάσουμε και θα δούμε τι θα γίνει από δω και πέρα».

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play