Τουλάχιστον τούτος ο χειμώνας μας χάρισε πολλές βροχές τζιαι χιόνια, φκάλλοντας που την μια την νήσο των Αγρίων που την έγνοια της λειψυδρίας τζιαι που την άλλη η φύση μας απαλύνει τον πόνο μας, μιας τζιαι πρασίνισεν ο τόπος τζιαι τα ξεραμένα φράγματα τζιαι οι ποταμοί εγεμώσαν γάργαρα νερά. Με το τι τραβούμεν τα τελευταία χρόνια τούτες οι «ενέσεις» ζωής για τη φύση έν' βάλσαμον σε πληγήν ανοιχτή. Ακούεις όπου την πελλάραν στη δουλειά, στον δρόμο, στα σουπερμάρκετ, ακόμα τζιαι έσσω σου πολλές φορές, οπόταν το να πιάσεις τα όρη γίνεται πλέον κυριολεξία για να διατηρήσει κάποιος σώας τα φρένας. Δεν παλεύεται τούτον ούλλον γενικά. Για που γινόμαστε πιο ηλίθιοι για που απλά οι συνθήκες απέδειξαν πως είμασταν πάντα τέθκοιοι.
Η βιολογία μας λέει πως η συμβίωσή μας με διάφορους ιούς τζιαι γενικά διάφορα παθογόνα είναι αλληλεπιδραστική. Δηλαδή είμαστε όπως είμαστε διότι σε διάφορες εξελικτικές περιόδους το «πολύτιμο» για κάποιους DNA μας άλλαξε κάμνοντας μας αυτό που είμαστε σήμερα. Ίσως τζιαι το ότι σκεφτούμαστε, τάχα, να οφείλεται σε έτσι εξελικτική διαδικασία. Άρα, τζιαι το ανάποδο θα μπορούσε να συμβεί. Δηλαδή να γίνουμε βλάκες πάλε τζιαι να πηδούμε ξανά που την αρκήν που δέντρο σε δέντρο χάρις σε ένα άλλο παθογόνο. Τώρα που το σκεφτούμαι, ίσως τούτος ο ιός να είναι μια κάποια λύση. Αφού ανέδειξε την ανεπάρκειά μας σε όλο της το μεγαλείο, θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε ως την τέλεια δικαιολογία για την κατάντια μας, δηλαδή να πούμε πως μας διέλυσε τον εγκέφαλο σε τέθκοιον σημείο που οι αντιδράσεις μας έγιναν αυτοκαταστροφικές. Έτσι το είδος θα τιμούσε τον τίτλο του αχάπαρου με τη βούλα τζιαι τον νόμο.
Οι που πάνω αποφάσισαν πως θα «ζήσουμε» με τον ιό όπως ζούμε τζιαι με τόσους άλλους, οπόταν θα τα ανοίξουν ούλλα πλέον δίχα περιορισμούς τζιαι μάλλον θα γίνει του όποιον πάρει ο Χάρος. Οι που κάτω, όντας βλαμμένοι, χειροκροτούν αφού επιτέλους θα πάρουν τες ζωές τους πίσω, παίζει να μεν υπήρξε πιο πανηλίθιο σλόγκαν ever, καθώς επίσης θα ξεκουραστούν αφού ούλλον τούτον τους «εκούρασε». Διερωτούμαι πραγματικά πώς δεν «εκουράζονταν» οι άνθρωποι σε μεγάλους πολέμους ή πανδημίες τζιαι διαφορά αλλά κακά της μοίρας τους σε περασμένες εποχές. Φαντάζουμε τους στρατιώτες να σταματούν τη μάχη τζιαι με την ασπίδα παραμάσκαλα να λεν του αυτοκράτορα πως τους κούρασε το όλο θέμα με τα γαίματα που πιτσικλίζουν τα σανδάλια τους τζιαι θέλουν τρίψιμο κάθε τρεις τζιαι θκυο. Ή να διαμαρτύρεται η κόρη πριν 50 χρόνια πως δεν μπορεί να την φκάλει σπίτιν ούλλη μέρα επειδή εν κλειστές οι καφετέριες τζιαι καθόλου επειδή εν «εδικαιούτουν «να ταράξει που το σπίτι».
Γενικά δεν είμαι ο τύπος που συγκρίνει εποχές τζιαι νοσταλγεί τους δήθεν παλιούς καλούς καιρούς ή ο τύπος θα πει το τραγικό «εμάς τον τζαιρόν μας…». Το βρίσκω εκτός που άτοπο τζιαι εντελώς τραγικό να συγκρίνει κάποιος τις εποχές τζιαι να νομίζει τζιόλας πως επειδή εγυρίζαμεν ξυπόλυτοι στα αγκάθκια υπήρχε κάτι ρομαντικό σε τούτο. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια της ζωής μας εχάσαμεν ή τι ποιότητα ζωής θα είχαμε αν ζούσαμε σε καλύτερες συνθήκες. Δεν μας περνά σιόρ που τον νου πως ακριβώς επειδή περάσαμε δύσκολα τζιαι από υγειονομικής άποψης δεν ετρώαμεν τζιαι πίναμε ό,τι καλύτερο, για να μεν θυμηθώ τζιαι το τι πετρόλαον τζιαι αεροξόλ επιτούσαμεν στην κκελέν μας για τες φτύρες, έν' ο λόγος για πολλές ασθένειες που μας ταλανίζουν τώρα; Μάλλον όι, ειδεμή δεν θα «κουραζόμασταν» επειδή βάλλουμεν μια μάσκα σε δημόσιους χώρους την οποία οφείλαμε να βάζαμε έτσι τζιαι αλλιώς όταν αρρωστήσουμε για λόγους κοινωνικής ευαισθησίας τζιαι όι να φτύνουμε μικρόβια παντού. Όπως τζιαι το πιο απλό να πλένουμε τα χέρια μας μετά από την τουαλέτα, καθώς τζιαι να φροντίσουμε την ποιότητα του αέρα εντός κτηρίων, αλλά και εκτός.
Το τι μέλλει γενέσθαι θα φανεί σε λλία χρόνια. Μέχρι τότε, όποιος αντέξει και βλέπουμε.
«Τούτες οι ‘ενέσεις’ ζωής για τη φύση έν' βάλσαμον» της Γιάννας Λαζάρου

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.