Το ένα τρίτο (33,1%) των πολιτών στην ΕΕ που έκαναν ηλεκτρονικές αγορές τους τελευταίους 3 μήνες ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση αγορών μέσω ιστότοπου ή εφαρμογής.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat, μεταξύ των χωρών της ΕΕ, τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που αντιμετώπισαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (55,5%), στην Ολλανδία (55,2%) και στην Ισπανία (49,7%).
Αντίθετα, τα χαμηλότερα μερίδια καταγράφηκαν στην Πορτογαλία (4,3%), στη Λετονία (13,7%) και στην Κύπρο (14,7%).
Κατά την εξέταση των συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, το πιο συνηθισμένο πρόβλημα ήταν η βραδύτερη παράδοση από την αναμενόμενη, που αναφέρθηκε από το 18,7% των πελατών. Το δεύτερο πιο συχνό ζήτημα ήταν ότι ο ιστότοπος ήταν δύσκολος στη χρήση ή δεν λειτουργούσε ικανοποιητικά, όπως αναφέρθηκε από το 10,8% των αγοραστών. Το τρίτο πρόβλημα ήταν η παράδοση λανθασμένων ή κατεστραμμένων αγαθών ή υπηρεσιών, που αναφέρθηκε από το 8,6% των πελατών.