Το 17% επιχειρήσεων στην Ε.Ε. έκαναν διαδικτυακές πωλήσεις αξίας 1% κύκλου εργασιών τους

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image

Το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών έχει αυξηθεί σημαντικά μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων τα τελευταία 10 χρόνια, ιδίως για τις ηλικιακές ομάδες μεταξύ 16 και 54 ετών.

Το 17% των επιχειρήσεων της ΕΕ ανέφεραν διαδικτυακές πωλήσεις αξίας τουλάχιστον του 1% του κύκλου εργασιών τους κατά το 2018. Αυτό ήταν το ίδιο μερίδιο των προηγούμενων δύο ετών και αυξημένο από 13% το 2009, σύμφωνα με τη Εurostat.

Με το 36% των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις, από 31% το προηγούμενο έτος, η Ιρλανδία κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ. Η Δανία ήρθε δεύτερη (34%) και η Σουηδία τρίτη (31%). Η αύξηση των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (τουλάχιστον 1% του κύκλου εργασιών τους) ήταν η ισχυρότερη στην Αυστρία, αυξημένη κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες από 14% το 2017 σε 20% το 2018. Τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 13% στην Κύπρο και 9% στην Ελλάδα.

Την ίδια ώρα το 60% των ατόμων στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο το 2019, σε σύγκριση με το 56% το 2018. Σε σύγκριση με το 2009, το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο σχεδόν διπλασιάστηκε από το 32%. Στην Κύπρο και την Ελλάδα το ποσοστό αυτό ήταν 39% για το 2019.

Οι άνδρες τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο λίγο περισσότερο από τις γυναίκες, με το 61% των ανδρών και το 59% των γυναικών να ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο αυξήθηκε περισσότερο μεταξύ των γυναικών τα τελευταία 10 χρόνια (από 29% το 2009 σε 59% το 2019) από ό, τι στους άνδρες (από 35% το 2009 σε 61% το 2019).

Το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών έχει αυξηθεί σημαντικά μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων τα τελευταία 10 χρόνια, ιδίως για τις ηλικιακές ομάδες μεταξύ 16 και 54 ετών. Το υψηλότερο μερίδιο και η υψηλότερη αύξηση ήταν μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου ήταν στις ηλικίες 25 έως 34 ετών (από 46% το 2009 σε 79% το 2019), ακολουθούμενο από τις ηλικιακές ομάδες 16 έως 24 ετών (από 41% σε 73%), 35 έως 44 έτη (από 41% έως 71%) και 45 έως 54 έτη (από 31% έως 61%). Το ίδιο μερίδιο αυξήθηκε επίσης στην ομάδα ατόμων ηλικίας 55 έως 64 ετών, από 19% στην έρευνα του 2009 σε 45% στην έρευνα του 2019, καθώς και για άτομα ηλικίας 65 έως 74 ετών (από 8% σε 28 %).

Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στη Δανία (84%) και στη Σουηδία (82%), ακολουθούμενες από τις Κάτω Χώρες (81%), τη Γερμανία (79%) και τη Φινλανδία (73%). Ωστόσο, η υψηλότερη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια ήταν στην Εσθονία, με το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών να αυξάνεται κατά 51 ποσοστιαίες μονάδες από 17% το 2009 σε 68% το 2019.


Πηγή: ΚΥΠΕ

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play