«Το όχημα που κρατούσε ο 24χρονος Κυριάκος Όξινος, που έχασε τη ζωή του από αερόσακο Τakata, ήταν εγγεγραμμένο στη γιαγιά του» ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Πηλακούτα, Λουκάς Χατζηβασιλείου, κατά τη δεύτερη συνεδρίαση της Ερευνητικής Επιτροπής, που συστάθηκε για να διερευνήσει το σκάνδαλο των ελαττωματικών αερόσακων Τakata.
Συγκεκριμένα, όπως επισημάνθηκε από τον κ. Χατζηβασιλείου, της είχαν αποστείλει επιστολές και της τηλεφώνησαν δύο φορές, χωρίς καμία ανταπόκριση, ενώ, το όχημα, πρόσθεσε, δεν παρουσιάστηκε από το 2011 στο γκαράζ του Πηλακούτα για service αυτοκινήτου. Επιπλέον, ο κ. Χατζηβασιλείου δήλωσε ότι δεν κατατέθηκαν επικαιροποιημένα στοιχεία στο ΤΟΜ, δηλάδή, ότι το επίμαχο όχημα άλλαξε ιδιοκτήτη και ότι οδηγείτο απο τον Όξινο.
Για την περίπτωση του 19χρονου Αλέξανδρου Λούγκου που τραυματίστηκε σοβαρά στο πρόσωπο από αερόσακο takata, λέχθηκε ενώπιον της Ερευνητικής Επιτροπής, ότι οδηγούσε BMW εισαγώμενο και κατά την επίμαχη περίοδο που έγινε το ατύχημα, άνοιξε ο αερόσακος από μόνος του, δεν εκκρεμούσε ανάκληση. Η οικογένεια του νεαρού κίνησε αγωγή στην κατασκευάστρια εταιρεία BMW και όχι στον Όμιλο Πηλακούτα. Η αγωγή διευθετήθηκε εξωδικαστικά και αποσύρθηκε, λαμβάνοντας, δηλαδή , χρηματικές αποζημιώσεις.
Η συνεδρίαση της Ερευνητική Επιτροπή συνεχίζεται, ενώ σημειώνεται ότι κλήθηκαν οι πέντε τελευταίοι μάρτυρες από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Μηχανοκίνητων και Ηλεκτρικών Οχημάτων, που είναι παράλληλα ιδιοκτήτες ή στελέχη των εταιρειών που διανέμουν οχήματα στην Κύπρο.