Στο twitter κάποιοι διερωτήθηκαν προς τι όλος αυτός ο θόρυβος για μια νησίδα σε έναν δρόμο της Λεμεσού.
Έως πριν από έναν χρόνο ήταν ο θόρυβος για νησίδα στην Αγλαντζιά, για την οποία «σφάζονταν» οι ενδιαφερόμενοι και αδιαφορούσαν κάτοικοι άλλων περιοχών.
Κατά καιρούς απασχολούν αντιδράσεις κατοίκων της λεωφόρου Τσερίου, η οποία όλο... αναπλάθεται και όλο παραμένει το ίδιο (θανάσιμα) επικίνδυνη.
Πιο παλιά υπήρξε θόρυβος για οδικά έργα στη λεωφόρο Στροβόλου, στη λεωφόρο Ακροπόλεως, πρόσφατα μάς απασχόλησαν η νησίδα στην οδό Ελλάδος στην Πάφο και η ανακατασκευή της Μισιαούλη και Καβάζογλου στη Λεμεσό. Πρόβλημα ασφάλειας προκαλείται και σε τμήμα της Διγενή Ακρίτα στη Λευκωσία, αλλά ούτε εκεί ήθελαν να ακούσουν για νησίδα.
[rml_read_more]
Στην οδό Ελλάδος στην Πάφο κατάφεραν τελικά οι καταστηματάρχες -με τη βοήθεια βουλευτών όλων, δυστυχώς, των κομμάτων- να εξασφαλίσουν την υπαναχώρηση του δήμου ώστε να μην κατασκευαστεί κτιστή νησίδα, όσο κι αν την έκριναν επιβεβλημένη οι αρμόδιες υπηρεσίες και η Αστυνομία. Δηλαδή, να μπορεί όποιος οδηγός θέλει να αλλάζει λωρίδα και κατεύθυνση και από αριστερά να βρίσκεται -απέναντι- δεξιά για να σταθμεύσει στο κατάστημα της αρεσκείας του ή για να κατευθυνθεί προς την πάροδο που τον βολεύει. Στην ανάγκη, να μπορεί να κάνει και επαναστροφή, όσες απαγορευτικές πινακίδες κι αν υπάρχουν.
Στην οδό Νίκου και Δέσποινας Παττίχη στη Λεμεσό οι πιέσεις των καταστηματαρχών και άλλων επιχειρηματιών για να μην κατασκευαστεί κτιστή νησίδα είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Θα ανακοινώσει σήμερα την απόφασή του ο υπουργός Μεταφορών, κατά πόσον θα γίνει αυτό που ανακοίνωσαν επίσημα (!) από την Κυριακή τα Δημόσια Έργα (κτιστή νησίδα), αφού πρώτα υπέγραψαν συμβόλαιο με εργολάβο, ή αν θα γίνει το θέλημα των καταστηματαρχών.
Αν ο υπουργός, που ομολογουμένως αντιστάθηκε καλοπροαίρετα στις πιέσεις που δέχθηκε πανταχόθεν, ακόμα και από τη Βουλή, αποφασίσει οτιδήποτε άλλο από την κτιστή νησίδα, θα πρέπει να εξηγήσει ποια επιχειρήματα τον έπεισαν στο να αλλάξει απόφαση. Και αν οι πληροφορίες του χθεσινού «Φιλελευθέρου» ισχύουν, ότι προωθείται η κατασκευή κτιστής νησίδας μόνο σε ένα μικρό μέρος της οδού και στο υπόλοιπο θα τοποθετηθούν... πλαστικοί πάσσαλοι, θα πρέπει ο κ. Καρούσος να μας εξηγήσει γιατί πλαστικοί πάσσαλοι και όχι... κουγκρί. Για να μπορούν κάποιοι να... ξημπαρρώσουν ή να ξεβιδώσουν ή απλώς να... τσιλλήσουν τους πασσάλους και να πηγαινοέρχονται από αριστερά - δεξιά χωρίς εμπόδια;
Χθες, ο εκπρόσωπος της ΠΟΒΕΚ δήλωσε πως «εμάς μας ενδιαφέρει η εμπορικότητα του δρόμου». Ξεκάθαρα πράγματα. Όχι η οδική ασφάλεια, αλλά η εμπορικότητα. Θέλουν να σταματά ο πελάτης όπου θέλει, απ' όπου θέλει, όποιον κι αν ενοχλεί ή θέτει σε κίνδυνο, φτάνει να μπορεί να ψωνίσει χωρίς να περπατήσει ούτε ένα μέτρο. Θέλουν να βάζουν πισινές σε πολυσύχναστο δρόμο οι πελάτες φούρνων, φρουταριών, κρεοπωλείων και εστιατορίων, να σταθμεύουν σε διπλή κίτρινη γραμμή, να κάνουν επαναστροφές και... όποιον πάρει ο χάρος.
Ο εκπρόσωπος της ΠΟΒΕΚ είπε ακόμα ότι «αν (σ.σ. ο υπουργός) κατεβάσει τον εργολάβο από εβδομάδας, ναι, δεν θα αφήσουμε τα έργα να αρχίσουν».
Υπό αυτά τα δεδομένα, δεν θα έπρεπε κανένας να διερωτάται γιατί γίνεται τόσος θόρυβος «για μια νησίδα σε έναν δρόμο». Μας αφορά όλους.
Οι δρόμοι ανήκουν σε όλους μας, όχι μόνο στους καταστηματάρχες

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.