Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το γκρουπ BMW παρέδωσε 586.117 πολυτελή οχήματα, καταγράφοντας ελαφρά μείωση της τάξης του 1,4%. Πάνω από το ένα τέταρτο αυτών (26,9%) ήταν ηλεκτροκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να σημειώνουν και πάλι εντυπωσιακή άνοδο +32,4%.
Την συγκεκριμένη περίοδο η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 520.121 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η ισχυρότερη ανάπτυξη καταγράφηκε στα νέα μοντέλα της BMW Σειράς 5 (+35,8%), καθώς και στις εκδόσεις BMW X1 και X2 (+31,8%).
Η μάρκα BMW M παρουσίασε σταθερή αύξηση πωλήσεων +5% κατά το πρώτο τρίμηνο, παραδίδοντας συνολικά 50.500 οχήματα στους πελάτες. Οι κύριοι παράγοντες της αύξησης ήταν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων BMW M3 και M3 Touring, καθώς και οι BMW M5 και BMW M5 Touring.
Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το προηγούμενο έτος, πούλησε 64.615 μονάδες παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 4,1%, ενώ η Rolls-Royce παρέδωσε 1.381 οχήματα (-9,4%). Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα των μαρκών BMW, MINI και Rolls-Royce κατέγραψαν σημαντική αύξηση, με 109.513 παραδόσεις παγκοσμίως (+32,4%). Το ηλεκτρικό BMW iX1 ήταν το πιο επιτυχημένο μοντέλο της εταιρείας.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ